ח"כ כהנא: "מגנה את ההסתה; בכפייה לא נשיג כלום"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ כהנא: "מגנה את ההסתה; בכפייה לא נשיג כלום"

ח"כ מתן כהנא במהדורת הבוקר: "אני נגד הסתה וברור מתנגד להסתה נגד הציבור החרדי היקר והחשוב. החרדים אינם הבעיה של המדינה אלא פוטנציאל הפתרון. אני משוכנע שבכפייה לא נשיג שום דבר"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מתן כהנא (המחנה הממלכתי), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) והתייחס לפרסום על ההצעה של ממשלת בנט לפיד לחרדים תמורת הצטרפות לממשלה. "אני לא מכיר, אבל צריך לומר ביושר, כספים קואליציוניים זו לא המצאה של הממשלה הזו. גם האופוזיציה יודעת לעשות סחר מכר ולקבל כספים למטרות שחשובות לה". 

הוא הדגיש: "אני מאלה שמאמינים שהחרדים צריכים לקבל את כל מה שעונה על הצרכים שלהם. העניין הוא לאן הולך הכסף, האם לדברים שיקדמו את הציבור".

על ההסתה נגד החרדים: "אני נגד הסתה וברור מתנגד להסתה נגד הציבור החרדי היקר והחשוב. החרדים אינם הבעיה של המדינה אלא פוטנציאל הפתרון. אני משוכנע שבכפייה לא נשיג שום דבר. אני רואה את מגמת ההתקרבות החרדית".

"אני לא מדבר על שום רצון וכוונה לשינוי תרבות חייהם של החרדים", הוסיף כהנא והדגיש. "אני מקווה שתוך כדי שמירה על אורח חייהם תהיה השתלבות יותר משמעותית בכלכלה כדי להתפרנס בכבוד".

"גנץ לא שותק. הוא מגנה בכל תוקף הסתה נגד כל ציבור. המחנה הממלכתי בהנהגתו היא המפלגה היחידה שיכולה לחבר את מגוון הציבורים", אמר השר לשעבר.

כהנא התייחס לטענות נגד התקציב שניתן בממשלת בנט למנסור עבאס: "תוכנית החומש שעשינו לחברה הערבית היתה המשך ישיר לתוכנית של נתניהו, שאגב מאוד התגאה בה. כדאי לשים לב שהתוכנית הזו ממשיכה גם בממשלה הנוכחית. אז אפשר להמשיך להדהד את השקר של 53 מיליארד למועצת השורא, אבל שקר גם אם חוזרים עליו הרבה פעמים לא הופך לאמת".



0 תגובות